FAQs

Antwoord op onze veelgestelde vragen

BEZORGING EN LEVERING

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden al onze horloges gratis door heel Nederland en België. 

Welke verzendmethodes zijn beschikbaar?

Wij verzenden onze horloges met PostNL. Je ontvangt altijd netjes een track en trace code waarmee je de bestelling kan volgen.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Wij verzenden alleen naar Nederland en België. Voor deze landen zijn onze verzendkosten ook geheel gratis!

Wat is de levertijd van een horloge?

Wanneer de horloge op voorraad is heb je hem meestal binnen 2 werkdagen in huis. Mocht hij niet op voorraad zijn dan moet je rekenen op een 2 tot 4 weken levertijd. Dit is een beetje afhankelijk of ze inmiddels al besteld zijn.

BETALEN

Op welke manieren kan ik betalen?

Op onze website kun je betalen via iDeal, overboeking en Mistercash. Voor onze Nederlandse klanten is het het snelste en veiligste is om via iDeal te betalen. Onze Belgische klanten kunnen via Mistercash makkelijk en snel betalen. Via overboeking kan het af en toe wat langer duren omdat hier verwerkingstijd tussen zit tussen de banken.

Is online betalen bij jullie veilig?

Niet alleen het betalen is bij ons veilig maar onze hele website is beveiligd met https. Dit is te zien aan het groene slotje bij de url. Dit beschermt onze bezoekers om veilig te surfen op onze website.

BESTELLEN EN RETOURNEREN

Hoe plaats ik een bestelling?

Onze horloges kunnen alleen besteld worden via onze website. Telefonische en bestellingen per e-mail worden niet in behandeling genomen. Zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons een bestelbevestiging per e-mail. Als je vervolgens ook betaald ontvang je automatisch de factuur per e-mail. Wanneer je bestelling verzonden wordt ontvang je ook een track en trace code van PostNL per e-mail.

Hoe kan ik mij bestelling annuleren?

Neem hiervoor contact met ons op per e-mail of via ons contactformulier. Geef hierbij je order nummer aan en dat je deze order wilt annuleren. Wij zorgen er dan voor dat je order wordt geannuleerd en je bedrag binnen 14 dagen wordt teruggestort op je rekening.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt 14 dagen te tijd om je bestelling te retourneren. Op onze pagina over retourneren kun je alles vinden over het retour sturen van je bestelling. Heb je dan alsnog vragen. Neem dan gerust contact met ons op.

Mijn product is beschadigd of defect. Wat moet ik doen?

Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg daarom altijd de gebruiksaanwijzing of vraag het aan onze klantenservice, als je ergens niet zeker van bent. Wij helpen je dan graag verder. Neem contact met ons op om het mankement te verhelpen of om uw vraag te stellen. Ook als je product defect is vragen wij dit te melden via ons contactformulier.

Je vraag is niet beantwoord? Neem contact met ons op